listopada 04, 2013

Notes...

...czyli czym byłam zajęta w październiku, otóż brałam udział w małej wymianie notesików,  to była moja pierwsza tego typu rzecz, jak się później okazało z notesiku zrobił się cały notes.. :) Jestem pewna, że adresatka otrzymała już moją "niespodziankę", więc mogę zaprezentować tutaj jak mi to wyszło...
   Niestety z powodu ograniczonych rozmiarów moich kółek, którymi spięłam album musiałam nieco skorygować ilość kart, także niektóre z nich musiały zostać w domu... Miłego oglądania. UWAGA dużo zdjęć :)



















































































5 komentarzy:

  1. Śliczny, magiczny!
    Już na forum się zachwycałam, a tu jeszcze tyle zdjęć! :)
    Sówki, ważki... Przeurocze!
    Te sówki wymiatają! :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow das ist ja unglaublich - so ein wundervolles und sehr persönlich gestaltetes Notizbuch - absolut fantastisch!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ich denke wie Dagmar: unglaublich! Wie lange hast du dafür gebraucht? Das ist ein ganzes Buch voll! Irre! Und jede Seite ist wunderschön!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. danke sehr:)
      ich habe fast Monat gebraucht, aber nicht täglich, nur am Wochenende
      das Notizbuch/Kalender war im Tausch gegen anderes Notizbuch
      herzliche Grüße

      Usuń
  4. O jaaaaaaaaaaaaa!!! Uwielbiam!!!!!! Te papiery klimatyczne!!! I tyle cudownego miejsca!!! Uwielbiam i jeszcze raz uwielbiam!!!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Lawendowy Czas , Blogger