października 31, 2014

Pierwsze przymrozki

Karta urodzinowa, w jesiennym nastroju, a że pogoda nas nie rozpieszcza, więc i aura zostawiła swój ślad na liściach.



moja kartka zagości  w:

http://diabelskimlyn.blogspot.ie/2014/10/diabelskie-wyzwanie-z-lemonade.html
praca otrzymała wyróżnienie
http://diabelskimlyn.blogspot.com/2014/11/wyniki-diabelskiego-wyzwania-z-lemonade.html




oraz mój błyszczący przymrozek wrzucam na wyzwanie:

i małe post scriptum:
Zakochałam się w masce "Cosy Evening - Winter Flowers"  ( http://13arts.pl/ )
Tak na szybko miałam okazję wykorzystać ją przy pakowaniu prezentu:








14 komentarzy:

  1. ale pięna karteczka z tym przymrozkiem:)
    i wspaniałe wdzianko dla prezentu, maska rzeczywiście urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycająca praca! Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Listki lśniące pierwszym tego roku szronem urzekają swoją urodą, zachwycam się również czerwonym bukiecikiem na opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na taką zimę to ja się piszę :))) Piękna praca

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne są te jesienne liście na kartce, a prezent zapakowany pieknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna! Cudowne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę, że Ci się spodobała
      pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  7. Piękna kartka, bardzo podoba mi się drapowany papier:)
    No i cudnie się mieni, jakbyś ją na przymrozek wystawiła:)
    Dziękuję za wspólną zabawę z 123scrapujTy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja dzięĸuję za świetną błyszczącą inspirację i zabawę :)

      Usuń

Copyright © Lawendowy Czas , Blogger