wtorek, 11 sierpnia 2015

W tajemniczym ogrodzie...

Czas leci w zawrotnym tempie i proszę oto kolejne wyzwanie. Do "Tajemniczego ogrodu..." zaprasza Boei na blogu ART Grupy ATC

Moja interpretacja wygląda mniej więcej tak:
 


 
 
 do wykonania tego atc użyłam pigmentowych tuszy marki Latarnia Morska
oraz maska/szablon do embossingu tejże marki "cegły murek"
 
Maska
tusze
i jeszcze wiele innych kolorów :)
tym samym moje ATC zgłaszam na wyzwanie: 
bo w moim ogrodzie pełnia lata... :)

 
Moje ateciaki się spodobały :
 


35 komentarzy:

  1. Super ATCiaki, świetny klimat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, dobrze że dał się uchwycić
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Cudo! Piękne klimaty wyczarowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boei bardzo Ci dziękuję :)
      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję
      pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. cudowne :) rozmarzyłabym się w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze, bo nie mogło być inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wszystko dobrane. Ma niepowtarzalny urok.

    OdpowiedzUsuń
  7. ATeCiaki wspaniale interpretują temat tajemnicy ogrodu :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne ATeCiaki, bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo Ci dziękuję
      pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  9. So adorable....love, love, love!
    Hugs from Slovenia

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna praca :) Bloga dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie: www.ninahscrapworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za miłe słowa i zaproszenie :)
      pozdrawiam

      Usuń
  11. Fantastyczny - ważka jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I co ja mam napisać, jak wszystko zostało już napisane! Cudeńka, i ja się zachwycam :)

    OdpowiedzUsuń