czerwca 26, 2016

ślubna


kwiatki ręcznie robione z foamiranu


stempelek od jolagg
:)


8 komentarzy:

  1. Jejku CUDO
    ta delikatność na pudełku mnie oczarowała
    całość jest idealnie spokojna i urocza
    ja poćwiczyłam trochę foamiranu i .... czas mnie się tylko sprzedają kartki z różyczkami:) może przez wakacje trochę pomiętolę tych pianek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za miły komentarz :)
    Twoje różyczki to już jakby Twój znak firmowy
    to co się dziwisz, ale dla własnej satysfakcji miętol
    foamiran nie odpuszczaj.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też wzdycham do Twoich kwiatuszków. Ale lada chwila we Wrocławiu na warsztatach nauczę się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mogę się doczekać, bo liczę że się pochwalisz efektami :)

      Usuń
  4. Już mówiłam, ale jeszcze napiszę :-), kartka przecudna, wytworna i elegancka. Pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kwiatowa kompozycja :-))) Delikatny tiul dodaje uroku :-)))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Lawendowy Czas , Blogger