stycznia 26, 2018

Pierwsza Komunia Św.

 
Kolejne wspomnienie...
 

Moje Dziecko w zeszłym roku przystąpiło do Pierwszej Komunii.
Kiedy szukałam pomysłu na zaproszenia natknęłam się na przepiękne kartki 
Ani, prawej rączki na blogu scrap.com.pl 
Totalnie mnie te kartki zachwyciły, wiem że moje  nie są  tak piękne jak oryginały ale mnie cieszą.
Kartki a właściwie zaproszenia wykonałam na użytek własny.
Mam nadzieję, że Ania się nie pogniewa.

Kwiaty wykonałam sama z papieru akwarelowego o gramaturze 90, barwione kredkami tuszowymi firmy Derwent. Tekturki z Latarni Morskiej




9 komentarzy:

  1. Cudne są :) Na pewno Ania sie ucieszy, ze Cie zainspirowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po prostu niesamowite!!! Cudowny kolor i przepiękne kwiaty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna kartka, bardzo wyjątkowa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ein Traum diese Karte und die passende Schachtel mit dem schönen Durchbruchmuster ebenfalls.Da werden sich die Eingeladenen freuen.
    Liebe Grüße
    Sabine xox

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka, kompozycja... :)
    Pozdrawiam ciepło! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Po prostu niesamowite!!! Cudowny kolor i przepiękne kwiaty:)
    Gclub

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Lawendowy Czas , Blogger