marca 18, 2017

Wielkanoc

Staram się być na bieżąco a równocześnie nadrobić rozmaite zaległości. Jest ciężko :) 
Jakiś czas temu zaopatrzyłam  się w stemple marki Viva Decor Easter Eggs Vintage, które od dłuższego czasu miałam na oku. Postanowiłam je pokolorować, pociąć i zrobić je trójwymiarowe.
Jak wyszło widać poniżej.


Do ozdobienia kartek wykorzystałam część moich akwarelowych kwiatów.

Tak się złożyło, że użyte wykrojniki pochodzą głównie od Marianne Design, listki są od Crafty Ann - Flourish #13 i napis od Rosy Owl i jeszcze motyle  Studio Light 









Dodaj napis






W założeniu miało być tak, że z każdego stempla zrobię po trzy sztuki i prawie się udało :)

9 komentarzy:

  1. Zaglądam, patrzę, a tu takie piękności. Przecudne kartki, będą długo cieszyć oczy adresatów :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło świetnie, zwłaszcza te z piórkiem :) Wszystko pięknie kolorowe i dopracowane :) Pokazuj się częściej bo juz prawie zapomniałam jakie barwne są Twoje prace :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki, każda wygląda wspaniale:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lauter kleine Kunstwerke sind das, mit all den liebevollen Details und der schönen Farbzusammenstellung. Gefallen mir Alle sehr gut.
    Liebe Grüße
    Sabine

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne kartki :)Cudowne kolory i piękna kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hop hop - już po świętach - ale karteczki nadal cieszą oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello!! I'am glad to read the whole content of this blog and am very excited. Thank you…
    ลาลีกา

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Lawendowy Czas , Blogger