sierpnia 12, 2014

Niespodzianki

Okazało się, że nie zawsze powrót z wakacji musi być przygnębiający, zwłaszcza kiedy w domu czekają niespodzianki:). Pierwszą otrzymałam od Barbetki. Aż zamarłam kiedy zobaczyłam to pudło, ten stan się pogłębił gdy zajrzałam do środka...  oprócz oczekiwanych rzeczy z wymiany na blogu Art Grupy ATC, znalazłam jeszcze... ale co tam będę pisać sami zobaczcie:



Niespodziewna poczta dotarła do mnie również  od mojej blogowej przyjaciółki Dagmar, jest wspaniała :) ciągle poszukuje nowych technik i pomysłów lubię zaglądać na jej bloga.

Danke Dagmar die Überraschungspost ist sensationell :)



2 komentarze:

  1. Ich freue mich das es dir gefällt und alles gut angekommen ist <3 Ich hoffe du hattest einen schönen Geburtstag. Ganz liebe Grüße, Dagmar

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dagmar vielen Dank nochmal :) und die Technik Bisterpulver ist sehr interessant :) herzliche Grüße

      Usuń

Copyright © Lawendowy Czas , Blogger