października 09, 2016

Już zaparzyłam kawę i herbatę też...

Długo się mierzyłam z tematem Kawa czy herbata na blogu Art Grupy ATC. Z pozoru łatwy i przyjemny ale, jednak było trochę pod górkę. A oto efekty:

dla mojej pary wymiankowej - kawa
i na specjalne życzenie - herbata 
dla Joli





i pozostał do zagospodarowania jeszcze jeden dzbanek 
z kawą:
Nie trudno się domyślić, co u mnie wiedzie prym, ale czasem i przy herbatce też przysiądę.
Jednak natchnieniem i wspomożycielką przy moim twórczym szale jest kawa.

Wszystkie dzbanki  i filiżanki, czego tu niestety nie widać na moich nieudolnych zdjęciach, pociągnęłam glossy accent :)

25 komentarzy:

  1. Wyglądają bardzo aromatycznie, piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne są, a zastawa budzi mój nieopisywalny zachwyt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję, cieszę się, że moja praca przyniosła pożądany efekt ;)

      Usuń
  3. No kochana, z takiego imbryczka to i sam król by się napił :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowita praca, z takiej zastawy mogłabym się napić kawy i nie skoczyłoby mi ciśnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie wyszły te ATeCiaki! Tekst jest genialny! I jaki prawdziwy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie to nie wiem czy wolę kawę czy herbatę :) Wszystkie są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obłędne są te Twoje ATC. Napatrzec się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kawowe w pięknych brązach a herbaciane w takich odświeżających kolorach. Wszystkie mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No tak...Twoje prace powoduja u mnie ślinotok!!!!A to w tym przypadku najwyższy komplement!

    OdpowiedzUsuń
  10. A w tekście coś pisze o zagospodarowaniu...Czy można rozwinąć temat?????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwiu brązowy już został zagospodarowany ale... coś jeszcze się znajdzie w temacie ☺ chętna?

      Usuń
  11. uwielbiam Twoje ATC, są takie dopieszczone w każdym szczególe!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wunderschön deine Kaffee und Teekarten und die Sprüche darauf mag ich auch sehr. Grandios finde ich die Hintergrundgestaltung, sooo klasse gemacht. Bin total begeistert.
    Danke auch fürs vorbeischauen bei mir und deinen lieben Kommentar.
    Wir kennen uns übrigens aus dem Wunschpunsch, wo du einige Zeit zu gast warst,hab deine Werke da auch schon immer sehr gemocht.
    Liebe Grüße
    Sabine

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Lawendowy Czas , Blogger